T'interessa

Notícia a TV Mediterraneo de la Trobada de Pilota a l'Escola de Massalfassar

Tauler d'anuncis

El programa Pilota a l'Escola és un programa que naix l'any 2005 en la Conselleria d'Educació, Cultura i Esports amb la finalitat d'introduir la pilota valenciana en els centres educatius de la Comunitat Valenciana i que la Federació de Pilota Valenciana, com a entitat pública reconeguda oficialment per promocionar el nostre esport, s'encarrega d'aplicar-lo, coordinant i organitzant les diferents activitats sota la supervisió i col·laboració del departament de Coordinació de Pilota Valenciana de la DGE.

Aquest programa suposa el primer contacte amb la pilota valenciana per a la gran majoria de l'alumnat que d'aquesta forma coneix i pràctica el nostre esport nacional. A més, els alumnes adquireixen els valors de l'esport i més concretament els que transmet la pilota valenciana, entre els quals destaquem, a més dels psicomotors inherents a qualsevol esport, els valors psicològics: l'ambient tradicional en la pilota potencien les millores psíquiques, ja que aquest ambient es caracteritza per la manca d'individualisme i poc protagonisme de la competitivitat, cosa que fa que aparega la solidaritat i la cooperació, els valors socials com la convivència, respecte, integració o tolerància, els valors culturals i històrics derivats de la tradició centenària al País Valencià o valors lingüístics com la riquesa de vocabulari o diversitat idiomàtica.

Cartes de Benvinguda:

Programa Primària:

Programa Secundària:

Fase Intercomarcal:

Nota de premsa Conveni Masymas

• Cartelleria:
  1. UPV
  2. Benidorm
  3. Genovés
  4. Xeraco
  5. Massalfassar
  6. El Campello
  7. Castelló
  8. Castelló
  1. Fase Intercomarcal. Seu Dénia.
  2. Fase Intercomarcal. Seu UPV
  3. Fase Intercomarcal. Seu Benidorm
  4. Fase Intercomarcal. Seu Genovés
  5. Fase Intercomarcal. Seu Xeraco
  6. Fase Intercomarcal. Seu Massalfassar
  7. Fase Intercomarcal. Seu El Campello
  8. Fase Intercomarcal. Seu Castelló de la Ribera
  9. Fase Intercomarcal. Seu Castelló de la Plana

Fase Final:

1. Llista provisional classificació a la final programa Pilota Escola Secundària 20-21.
  2. Llista definitiva classificació a la final programa Pilota Escola Secundària 20-21

Programa Formació Professional:

Activitats Complementàries:

Noticies:

28/04//2021. Supermercats masymas, la Conselleria i Federació de Pilota Valenciana signen un acord per al programa Pilota a l'Escola

15/02/2021. La nova edició del programa Pilota Escola 20-21 amplia a totes les etapes educatives.